Data Protection and Privacy Policy

mandag den 23. januar 2012

Ønskeseddel 2!

Jeg ved godt at det hverken er fødselsdag eller juleaften,
men jeg havde lyst til at vise jer hvad jeg fik i posten
for ikke så længe siden.


Noget af det er fra Simon Says Stamp!, en helt fantastisk
amerikansk netbutik, som har det meste.

Jeg var så heldig at vinde et SSS gavekort på $20 hos
Charisma Cardz Challenges med dette kort her!


Clear stamps sættene og mønsterpapiret er købt hos
Pyssloteket, en svensk butik.

Nogle af tingene er taget i brug, andre ting er på vent.

Jeg glæder mig til at bruge det hele.

5 kommentarer:

  1. oh lucky you, can see a lot of what is on my wish list here :)
    have fun with it all
    Kate xx

    SvarSlet
  2. Fantastic stuff Dorte....cannot wait to see your creations!
    xxx Margreet

    SvarSlet
  3. Du er bare så heldig! Men jeg så dit kort og det var også rigtig flot;-) Kule ting du har købt- har selv lige købt Tim Holtzs fuglebur, og glæder mig vildt til at tage det i brug!
    Klemmer Henriette

    SvarSlet
  4. Næhhh, sikke dejlige ting. Og så TH-sager også. Det er jeg rigtig spændt på at se i brug.
    God fornøjelse.

    SvarSlet
  5. yum-diddle-yum-pious! loveeeeeeeeeeeeeeeLY! tehehehee!! I spy with my little eye a penny black fantasy tree! tehhehehee LOVE it LOVE mine! can not wait to see you use it! :0) husg me x

    SvarSlet