Data Protection and Privacy Policy

mandag den 3. januar 2011

Godt Nytår.

Hej alle sammen, og godt Nytår!

Jeg tænkte det var på tide at der kommer et livstegn fra mig, så jeg ikke går helt i glemmebogen.Vi har været væk siden før jul.

Da vi kom hjem ventede der en hel masse dejlig julepost, og denne stempelplade fra Norsk Stempelblad. En præmie fra Trykkpressa's November udfordring hos Ett Trykk. Jeg blev nummer to med dette Magnolia kort som du kan se her.


Jeg glæder mig til at bruge disse nye stempler i 2011, og alle de andre dejlige stempler som jeg har.

Første opgave i det nye år er at lave DT kort til ABC Christmas Challenge. Vi starter op onsdag 5 januar, hvor temaet er A for.......
Kom og vær med, det er en glimrende måde at få lavet sine julekort på, for tro mig; julen kommer før end du aner!

1 kommentar:

  1. Godt nytår til dig og dine.
    Dejligt at høre, at du stadig er der....LOL.
    Tænk at komme hjem til sådan en ekstra-julegave. De ser lækre ud.
    Ja, jeg er også sikker på, at jeg vil lave julekort i løbet af året, for julen er pludselig over os igen....
    Kh Annette

    SvarSlet