Data Protection and Privacy Policy

fredag den 21. januar 2011

Adele spiser æbler.

Jeg kunne så godt li' sketchen fra Sketch Saturday, at jeg lavede et kort til med den som udgangspunkt. Et pigekort denne gang.

Stemplet er "Adele enjoying fresh apples" fra Stampavie. Rigtig sødt, desværre også et af de stempler jeg har forsømt! Det kan være at et mål for dette år burde være at lave kort med alle ubrugte stempler.
Papiret er en ny serie fra Maja Design, "Skal vi ta en Fika" hedder den. Der er så fantastisk mange flotte ark i den serie at det er svært at vælge. Farverne går i lilla, grøn, brun og en blålilla. Jeg købte hele serien, så nu kender I farveskalaen fremover!

Jeg har bruge min nye hjørnepunch fra Fiskars, den har tre mønstre i en punch. Smart.
Blomsterne er fra Kort og Godt med blade der er punchet ud med en Martha Stewart punch.
Båndet er fra Panduro, de lilla bling nogle jeg har haft i evigheder. Teksten er skrevet på PC.

Tekststempel inden i fra Norsk Stempelblad.

Plads til en hyggelig hilsen. Det hvide papir var lidt for tynd til at få fine punchede hjørner. Jeg tror jeg skal skifte det ud.

En mini forside på bagsiden med mit stempel.

Her er sketchen fra Sketch Saturday.

Udfordringer:

6 kommentarer:

  1. wow Dorte....this is really gorgeous....beautiful colours and a great inside....thank you for joining in Fairy Fun Fridays' birthday challenge!
    xxx Margreet

    SvarSlet
  2. Dorte, this is beautiful. A gorgeous take on the sketch.
    Hugs, Carissa

    SvarSlet
  3. gorgeous card! I love the colour and all the details, and a beautifully coloured sarah kay image too!
    hugs, annie x

    SvarSlet
  4. Dorte this is gorgeous! I love the colours and your beautifully coloured image! Gorgeous flowers and detials too!
    Thank so much for playing bingo with us at Simon Says Stamp Challenge!
    Hugs,t

    SvarSlet
  5. Beautiful Dorte! Love the colours and the softly coloured image! Thank you for joining us at Paper Sundaes - we hope to see you again soon!

    SvarSlet