Data Protection and Privacy Policy

torsdag den 23. december 2010

Smågaver.

Vi har en juletradition mere på jobben. Først i december hænges den store gavesæk op! Alle som har lyst til at bidrage laver eller køber en lille gave til dem der har aftenvagt juleaften.

Det her er mine smågaver i år. Jeg har brugt forskellige puncher og dies i passende størrelser.
Båndet er fra mine gemmer.


Nissen og snemanden er det første gang jeg laver. Rudolf har jeg prøvet før. Jeg fandt dem på nettet og har tilpassset størrelsen efter chokoladen.


Jeg var nødt til at have mit stempel på.


Pakket i cellofan og med en lille hilsen på.
Så vil jeg ønske alle jule- og nytårsvagter på jobben nogle rolige vagter.

3 kommentarer:

  1. Hvor er du dog en god kollega. Tænk at få sådan en lille opmuntring på en vagt.
    Jeg har ofte haft vagt på jule- og nytårsaftener, og der er aldrig nogen, der har givet mig noget !!
    De er rigtig fine - og så også pakket flot ind. Lækkert.

    Rigtig glædelig jul til dig og din familie.
    Tak for søde kommentarer på min blog, i løbet af det sidste ½ år.

    SvarSlet
  2. amazing christmas idea!! perfect!
    wishing you and your family lots of wonderful christmas surprises!!
    MERRY CHRISTMAS!
    vanessa xx

    SvarSlet