Data Protection and Privacy Policy

tirsdag den 7. december 2010

Lille due

For ikke så længe siden vandt jeg dette stempel ved en blog hop hos Wild Rose Studio. Jeg synes det er så sødt og har valgt at lave et fødselsdagskort med det. Selv om det går mod jul, er der nogen der fylder år. Det er ikke sikkert alle synes det er lige spænnende altid at få kombineret julekort og fødselsdagskort!

Papiret er Kioshi fra Basic Grey. Det runde tekststempel er fra Cat's Life Press, båndet fra Panduro.

Blomsterne er punchet ud og pyntet med en knap fra Basic Grey. Lillepigen har også fået blomst i håret, den er pyntet med en halvperle. Der er Stickles på vingerne og kanten af tøjet.

Inden i et stempel fra Whiff of Joy. På den anden side har jeg tænkt mig at skrive.

Dette her er bagsiden. Endelig er jeg blevet ven med min Bow Easy! Se en flot sløjfe.

Jeg har brugt denne sketch fra Simon Says Stamps.

Udfordringer:

5 kommentarer:

  1. This is a stunning card.
    Thanks for joining us at Fab 'n' Funky this week, hope to see you again next time round.
    Sharon x

    SvarSlet
  2. Gorgeous card Dorte :-) the image is very cute and the papers and embellies are fab :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    SvarSlet
  3. beautiful card,love the image and detail thankyou for joining us at fab'n'funky
    andrea

    SvarSlet
  4. Hi Dorte

    Shelley here, did you get my last email>? Both myself and Susan (Robyns Fetish) have emailed you twice hun.
    Hugs Shelley xx

    SvarSlet
  5. Gorgeous card, such pretty papers and beautifully coloured cute image, fabulous glittering.

    Thanks so much for playing along with us at Basic Grey.
    hugs Heather xx

    SvarSlet