Data Protection and Privacy Policy

lørdag den 4. december 2010

GDT hos Stempel-Magie, Christmas bakery



Lørdagen byder på udfordring 25 hos Stempel-Magie og temaet er "Weihnachtsbäckerei" altså julebagst. Find dine stempler med pebberkagemænd og koner, bagende børn og lækre julekager. Frem med mønsterpapir der passer til og sæt igang. Eller dekorer en boks og fyld den med hjemmebag, det tror jeg er en gave som de fleste vil blive glade for. Mangler du ideer så tag på et besøg hos Stempel-Magie og se hvad teamet har lavet.

Fristen for at deltage er 11 december.


Præmien denne gang er sponseret af Bettys Creations, og en heldig vinder får disse søde stempler.

Stempel-Magie er på jagt efter nye gæstedesignere til teamet for perioden januar-marts. Hvis du har lyst til at prøve dig, er det bare at skrive "GD" efter dit navn når du linker dit bidrag.

På mit kort har jeg brugt et stempel fra Forever Friends hvor bamserne er godt i gang med at bage. Det er vist første gang jeg bruger dette stempel.
Mønsterpapiret er fra Magnolia- det var et helt oplagt valg for mig. Mønsterborden er lavet med en MS punch, der er også brugt en punch til hjerter og blade.

Tekststemplet er fra Ladybug and Friends, på kanten af bamsernes huer har jeg brugt en hvid pen- som når det er tørt og derefter varmes op med en varmepistol- fluffer op. Ved I hvad jeg mener??

Tekststemplet inden i har opskriften på pebberkager. Jeg er egentlig lidt glad for at dette foto/tryk ikke er så godt. For jeg ved ikke om jeg kan stå inde for opskriften! Stemplet kommer fra Kreativ Hobby Design.

Her er der plads til hilsen til store og små.

Bagsiden som forside- stort set.



Jeg har brugt denne sketch fra Papertake Weekley Challenge.

Udfordringer:

9 kommentarer:

  1. This is soooo very lovely! Not only the cute image, also the lovely papers and colors you have used. xx Bianca

    SvarSlet
  2. Gorgeous card Dorte. I really love how much detail you put in your cards. This card reminds me of when I was little baking with my parents. Hugs, Carissa

    SvarSlet
  3. Hi Dorte
    aww a gorgeous card, lovely image & colouring, lovely papers & design, sue,x

    SvarSlet
  4. Kjempekoselig julekort!!! Hærlig i fargene og både motiv og sitat er så fint sammen!

    Tusen Takk for at du deltar på utfordring hos Kort o Mainia:=)

    SvarSlet
  5. gorgeous card Dorte I love the FF image and the scalloped edges, beautiful on the inside too thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    SvarSlet
  6. Gorgeous card Dot:-) the image is adorable and the papers and embellies are lovely :-)

    thanks for joining us on the Totally Papercrafts Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    SvarSlet
  7. oops ,,, meant to add ,, thanks for joining us on the Papertake weekly too :-) xx

    SvarSlet
  8. Oooh, this is lovely...love your choice of monochrome colours. Thanks for sharing your talent at Paper Play this week and good luck!
    Alicia xx

    SvarSlet
  9. knall herlige kort! elsket fargene!
    takk for at du deltar hos kort o mania :D klem linda s l

    SvarSlet