Data Protection and Privacy Policy

lørdag den 20. april 2013

Henry fejrer x 4.

For en gangs skyld har jeg syndet mod mine principper,
jeg har masseproduceret kort!

Og tro det eller ej ; jeg nød processen.

Jeg har lavet fire næsten ens kort med Henry fra WOJ.
 Han er min første stempelkærlighed,
og et stempel jeg stadig vender tilbage til.


Henry er stemplet direkte på kortet og farvelagt med Distress Inks.
 'Gratulerer' stemplet er fra min lokale hobbybutik Hobbyhimmelen.


Vimpelbanneret er lavet med en die fra Magnolia,
papiret er fra Maja Design.

Der er kommet Stickles på kagen.



Og det er såmænd det hele!


Bagsiderne er helt enkle i blåt eller rødt.

 

Her et blik på alle fire kort; min mindste dreng (13 år) har godkendt
dem som fødselsdagskort til sine venner.

Og det er et kvalitetsmærke!!


Udfordringer:




14 kommentarer:

  1. Næh....Så skulle man opleve det ! Masseproduktion hos dig.
    Men det er bare nogle rigtig søde kort du fik lavet. Dejligt med anerkendelse fra en dreng på 13. DET er jo det, der betyder noget.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Super sode kort Dorte og jeg er vild med CAS. Ikke noget i vejen med masse produktion naar de bliver saa fine :).

    Kram, Mette

    SvarSlet
  3. Absolutely fabulous series of cards ! With my favorite mousse Henrrrryyyyy !!! Simple and clean as I like ! Wonderful coloring. Bravo ! Everything is perfect !

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week !

    Hugs from France.
    Catherine.

    SvarSlet
  4. Beautiful cards and so easy to change with colours just to make that little bit different!! Thanks for joining us at Charisma cardz.
    Joanne x

    SvarSlet
  5. so very cute! thanks for playing along with CAS-ual Fridays!

    SvarSlet
  6. super cute and wonderful cards Dorte.

    greetings karin

    SvarSlet
  7. What a wonderful stash to have on hand! Very fun!

    SvarSlet
  8. Super cute! Love that mouse and the pennants! Thanks so much for playing along with us this week at CAS-ual Fridays!

    SvarSlet
  9. Brilliant creation! Thanks for playing at Charisma! xxx

    SvarSlet
  10. Brilliant creation! Thanks for playing at Charisma! xxx

    SvarSlet
  11. Gorgeous cards hunny I Sooooo love Henry! I need to get him out and re ink him soon methinks! thanks for the nudge! hugs me xx

    SvarSlet
  12. Great cards. Love the banner.
    What a cute image of the mouse & cupcake.

    SvarSlet
  13. Herlige kort du har laget!! Nydelig Fargelegging Og Flotte farger på vimperne!
    Herlig stempel fra WOJ! :o)
    (og på engelsk kommer min påminnelse :o)
    Remember to Join the Blog Hop ( if you haven´t already ) to be in the draw to all the Birthday Prizes! and when you have commented on all the blogs.. Leave the final comment at the Happy Birthday posting in our challenge blog..
    Thank you for joining the ATSC Challenge this week!
    Big Hugs from Norway.. Sol :o)

    SvarSlet
  14. What really gorgeous cards - I do love that Henry Mouse image and your pretty bunting is just darling. Thanks so much for playing along with us on Cute Card Thursday this week.
    hugs
    wynneth
    x

    SvarSlet