Data Protection and Privacy Policy

fredag den 5. april 2013

En tilståelse....

Jeg har gjort noget man ikke får lov til; jeg har stjålet!

Ja, ikke sådan rigtig, men jeg har taget en kort-ide fra Maja.
Fristelsen var bare for stor!


Her er min variant af tag-kortet.

Jeg havde ingen passende die jeg kunne bruge, derfor har jeg
 brugt en rigtig fin Martha Stewart kantpunch.

Gør I nogensinde dumme fejl?

Måler forkert, begynder at punche på fejl sted eller lignende?

Først prøvede jeg at punche i to lag Bazzill.
Det gik selvfølgelig ikke!

Så indså jeg at jeg var nødt til at lave to rektangler,
og så måtte det bare passe så godt det kunne.
Jeg var nødt til at have tre forsøg før jeg klarede at lave det rigtigt!


Stemplet er 'Drip Drop Tilda' en Special Edition 
som jeg havde lidt besvær med at få fat i.
Men nu er hun her og har allerede været i brug flere gange.

Det forårsagtige papir er fra Bo Bunny, det er fra samme
serie som jeg har brugt på flere (påske) kort i det sidste.

Blomster og perletråd er fra Kort og Godt.


Her er taggen som er inden i kortet.
 Jeg er helt vild med den lille paraply charm.

Gratulererstemplet er fra Norsk Stempelblad.

Skyen med tekst på er lavet med en Magnolia die og
jeg mener tekststemplet er fra  Kreativ Hobby.


Ikke så mmeget spræl på bagsiden,
kun 'mit håndlavet af' stempel.


Udfordringer:

19 kommentarer:

  1. Hei Dorte,
    Jeg elsker lommen kortet! Drip Drop Tilda er dyrebare! Jeg er en stor fan av den type stempel du brukte for koden. Jeg har bare en, men jeg elsker det! Kanten på kortet ditt er perfekt. Det gjør bare kortet mer som våren! Takk for at du deler dette med oss på Magnolia-liciius/Wee Stamps Challenge Blog!

    Chris

    SvarSlet
  2. Oh, gorgeous card, Dot. Love the soft colour. This Tilda is adorable--beautiful colouring job. Love the frame you made with the border and corner punches. Really cute umbrella charm.
    Thanks for coming over to play with us at Magnolia-licious and Wee Stamps Challenge.
    Hugs,
    Norma

    SvarSlet
  3. Kjempesøtt kort... nydelig

    Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb denne runden og håper på å få se mye mer fra deg...

    Klem LindaSS

    SvarSlet
  4. very beautiful card/tag Dorte.

    greetings karin

    SvarSlet
  5. Such a cute card! Love the pearl spray amongst the beautiful flowers. Thanks for joining us at Totally Tilda. Hugs, Brigitte

    SvarSlet
  6. This is gorgeous!!! Thank you so much for linking up with us at Tilda's Town this week! Good luck and I hope to see you back next week for a new challenge!
    Rene :D

    SvarSlet
  7. Pretty card, I love the colours and the image. Thank you for joining us with our April Showers challenge at Cuttlebug Mania this week.

    SvarSlet
  8. What a great Tag Card, Tilda is super sweet, and I like the colour combination you used. Thanks for joining the April Showers Challenge at Cuttlebug Mania.

    SvarSlet
  9. Ja, nogen gange må man gå så grueligt meget igennem.....men resultatet er da bare SÅ flot. Og så er resten jo glemt.
    Lækkert papir, pynt og stempel. Dit ambitionsniveau fejler jo heller ikke noget...hihi.
    Når du nu spørger om jeg kender til at lave fejl, så må jeg indrømme, at jeg godt kan komme i tanke om et par stykker - når jeg altså VIRKELIG tænker længe nok....haha.
    God søndag aften.

    SvarSlet
  10. Hej Dorte, det kallas lana, inte stjala :-) Jattesott kort i harliga varfarger, men vanligen tank pa att vi hos LLC har en max 10 utmaningar regel. Du far garna ta bort detta bidrag och lanka upp ett nytt, du har hela manden pa dig!

    Kram, Sandy

    SvarSlet
  11. what an adorable creation, thanks so much for joining us this week at Crafty Catz

    SvarSlet
  12. Gorgeous card and great stamp! Thank you for joining Tilda's Town Challenges this week and good luck. Hugs Carla.

    SvarSlet
  13. this is so beautiful!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
    Debxx

    SvarSlet
  14. Gorgeous card, love its design and colours and not forgetting the cut image too.

    Thank you for joining us at Simon Says Stamp challenge.

    luv
    Debby

    SvarSlet
  15. Herlig Tilda kort, og flotte farger!

    Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb denne gangen

    Klem fra Beate

    SvarSlet
  16. What a lovely card!! :) Love the design and the image, very cute.

    Thanks for joining us at Marvelous Magnolia challenge this week

    Hugs
    Cinzia x

    SvarSlet
  17. Delightful Tilda coloring and designing! She's a charmer! love her! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    SvarSlet
  18. Nydelig kort! Ideer er vel til for å stjeles ;) Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb! Håper å se deg igjen på flere utfordringer.
    Karen Elise :)

    SvarSlet
  19. Nydelig kort, motiv og tekst var supre i sammen, takk for at du deltar i Papirplanetens Magnolia utfordring

    SvarSlet