Data Protection and Privacy Policy

torsdag den 1. juli 2010

Strandløven Lewis.

Sommerkortet med Lewis er klart. Han er den reneste strandløve.
Ligner lidt på gemalen da han var gutt- efter de fotos jeg har set fra den tid. (Jo da kameraet var opfundet dengang!)


Lewis er også et digi stempel fra Prairie Fairy Designs. Jeg tror jeg kommer til at bruge disse stempler en hel masse. Jeg har dog et problemer med printeren, blækker bløder ud i distressen. Som sædvanlig er det dem der har været i brug.

Papiret er fra Basic Grey, serien Marrakech.
Jeg fandt en sketch på Sketch Saturday som jeg fulgte.
Kortet er et Joy Fold Card.Det er første gang jeg prøver et sådan et. Jeg fandt en tutorial på Splitcoaststampers. Der er der mange gode tips og ideer.

Brilleglassene har fået glossy accents glaze. Stiligt! Det orange papir er embosset med en Cuttlebug folder med sommerfugle på. Jeg husker ikke hvor tekststemplet er fra.

Nu er der ingen undskyldninger for ufærdige bagsider, men dette kort var færdig før posten kom i dag. Men mine nye stempler skal i sving.

Jeg fandt en ny udfordringsblog i dag som hedder "Pile it On." Chek den. Der er der linker til en masse andre udfordringer.

Aftenens udfordringer:

9 kommentarer:

  1. fabulous card love the image...x

    Thanks for joining us this week at allsorts hugs kirsten...x

    SvarSlet
  2. Very adorable card Dorte! Your colors are fabulous!

    SvarSlet
  3. very very very pretty card!
    the colours are beautiful and the stam is so sweet!

    Hugs, Shake

    SvarSlet
  4. oh this is really cute!!!!
    thanks for joining us at TimbroScrapMania
    xoxo BA

    SvarSlet
  5. Lovely card - too cute! Thanks for playing along with PIO!

    SvarSlet
  6. lovely card. Thank you so much for entering DCD and Allsorts this week. Good luck!

    SvarSlet
  7. Gorgeous card, great colours and I just love that Lewis - he is so cute!!
    Thanks you so much for playing along with us at Basic Grey.
    hugs Heather xx

    SvarSlet
  8. Beautiful - so fun. Thanks so much for playing along with Paperplay this week. ♥

    SvarSlet
  9. Great card, Dorte - I love the image, so funny.

    Thanks for joining us on PaperPlay again this week.

    Julie :o)

    SvarSlet