Data Protection and Privacy Policy

torsdag den 17. juni 2010

Caliornia Girls.

Vejret er pragtfult, heldigvis kan man godt kombinere det at lave kort med at nyde solen på terassen. Bare der ikke er for meget blæst!

Dagens kort er i glade sommerfarver. Som en af tre søstre, kender jeg mig igen i motivet :)
Så er spørgsmålet om de to andre søstre er enige i fordelingen af rollerne.


Stemplet er fra Kort og Godt. Da jeg så det for første gang på nettet startede den vilde jagt for at få fat i det. Jeg skulle bare ha det.
I dag har jeg brugt prismacolor til at farvelægge med. Jeg mærker godt at jeg ikke rigtig er vant til dem endnu. Særlig der hvor jeg kommer til små eller smalle områder får jeg problemer.

Papiret er Lime Rickey fra Basic Grey. Båndet fra Panduro og teksten fra PC.
Kortet er til min svigermor og indeholder en CD med fotos. Jo, jeg holder på at rydde i nogle "hængepartier"her før ferien.

Her er mit sædvanlige bagsidestempel, her har jeg -som på forsiden- brugt en kantpunch fra MS.
I dag har jeg ikke jobbet med en sketch. Jeg synes det er lettere om jeg har en, det gir`mig en vis tryghed.

Udfordringer:

Tak for de kommentarer I lægger igen hos mig. De glæder mig.

15 kommentarer:

  1. hahhaaa!! great card hunny love it! :0) Samantha

    SvarSlet
  2. Herlig stempel!!! Og nydelig fargelagt! Spreke farger! FLott kort!

    SvarSlet
  3. ha ha great image now which one am I he he,love it many thanks for playing at OSAAT love hugs cheryl xxx

    SvarSlet
  4. Kjempeflott kort. Skikkelig artig motiv. Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.

    -DT Wenche

    SvarSlet
  5. pouhahahhahahaha.. so funny!!!
    Thank you for playing with us this week on the MelJens challenge! Good luck!

    SvarSlet
  6. Wow! Vilket häftigt kort! Vilket roligt motiv! Har passat på att titta runt i din blogg... Jättefina saker! Jag gillar verkligen burkarna!

    Tack för dina snälla ord i min blogg, det värmer! Ha en underbar fredag och en härlig helg!

    Kram
    Linda

    SvarSlet
  7. Stilig kort med flott motiv =)

    Tusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordring.

    Håper vi ser deg igjen..

    Hilsen Marielle

    SvarSlet
  8. Hihi, vilken rolig bild! Tack för att du deltar hos oss på OSAAT den här veckan.
    /Hanna

    SvarSlet
  9. Hiya

    lovely creations, thanks for joining us at pollycraft

    Joey.x

    SvarSlet
  10. Guaranteed to get a smile. Lovely card!

    Thanks for joining us at One Stitch at a Time.

    SvarSlet
  11. two fabulous cards, I love the look on the womans faces...I know that look well lol...thanks for joining in with the Colour Create and Bunny Zoe's monthly challenge
    Mina xxx

    SvarSlet
  12. This is brilliant! What a funny image and the colours suit it perfectly.
    Thanks for joining us at the Colour Create Challenge.
    Sharon xx

    SvarSlet
  13. Fantastisk motiv på et festlig kort!
    Friskt kort!

    SvarSlet
  14. Herlig sommerkort med humoristisk snert!
    Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.
    ♥ Marianne

    SvarSlet