Data Protection and Privacy Policy

onsdag den 30. juni 2010

ABC Christmas Challenge N for.....

Tiden er kommet for N udfordringen hos ABC Christmas Challenge. Det blev N for Noel og evt. embossing.

Vinderer får 2 stempler efter eget valg fra the Wild Rose Studio Christmas collection...
Kik ind hos dem, der er der en masse fint at se.

Kom og vær med. Kan jeg, kan I ! Det er en glimrende mulighed for at begyndt på julekortene. I har 2 uger til at gøre kortene færdige. Ikke noget problem, vel?

Jeg er så heldig at være gæstedesigner på N og O udfordringerne. Min første opgave af den art.

Til mit kort har jeg brugt "Little Angel" fra Wild Rose Studio. Det er et digitalt stempel. Hun har fået smykke og glorie pyntet med glitterlim. På vingerne har jeg påført "fun flokket". Ikke så let at se.


Blomsterne er fra Kort og Godt. På skiltet "little angel" hænger der meget passende en lille engle charms.
Papiret er fra Magnolia, hvis I ser godt efter kan I se der er englevinger på. Stemplet inden i er fra Norsk Stempelblad.

Bagsiden er en mindre kopi af forsiden. I påventen af mine personlige stempler har jeg ikke lavet det helt færdig.

Onsdagens udfordringer bliver disse:

4 kommentarer:

  1. Hi
    A beautiful card,thankyou for joining us at CraftyCatz,
    hugs Dianne xx

    SvarSlet
  2. Such a pretty card, thank you for joining us at Crafty Catz this week. Suzie x

    SvarSlet
  3. This is really pretty Dorte - love the colours you've used!
    Thanks for being our guest designer!
    Helen x

    SvarSlet
  4. Beautiful card :-) It is lovely to see how designers use the same images :-) your colouring is perfect and the soft delicate colours and papers you used are lovely :-)

    It's lovely to have you as GD on our team :-) Welcome :-)
    Luv
    Lols x x x

    SvarSlet