Data Protection and Privacy Policy

fredag den 21. maj 2010

Tilda og Edwin

Dagens kort lavede sig selv, en sælsom oplevelse!
Da jeg fande dette flotte papir fra Vibeke Spigseth, var alt egentlig færdig.


Tilda og Edwin er stempler fra Magnolia, jeg har malet med distress. Et par tre pynteperler oppe og nede. Tilda har fået tøj på der er klippet ud af mønsterpapiret.

Stemplet "Last christmas" er også fra Magnolia. Passer godt i denne sammenhæng, synes jeg.

Bagsiden med elementer fra forsiden, og mit "håndlavet af" stempel.


Jeg har fulgt denne skitse fra TPE.


Dagens passende udfordringer er disse:

7 kommentarer:

  1. Jeg er så imponert over alt du får tryllet fram! Du overgår meg en høy gang nå Dorte!
    Det var jo så lurt å stemple og klippe ut klærne sånn! IKKE umulig at jeg gjør noe lignende en gang! Så nydelig!
    Og du er så ufattelig flink til å fargelegge! Jeg bøyer meg i støvet!
    Og åssen finner du alle de utfordringene du gjør????

    SvarSlet
  2. Lovely card I love all the extra detail you have added inside too! beautiful job! Thanks for joining us on the ABC Christmas challenge Samantha :0)

    SvarSlet
  3. Such a wonderful card! Love the sentiment inside!
    Thanks so much for joining us at Meljen's Designs in our Spots & Dots challenge this week! Good luck!
    Dee (Spryte)♥

    SvarSlet
  4. So gorgeous hun, fab image and wonderful detail. Thanks for playing ABC CC with us. Hugs, Squirrel xx

    SvarSlet
  5. Beautiful card :-) the image is lovely and the papers and embellies are fab ,,, love thr inside too :-)

    thanks for joining the ABC Christmas Challenge :-)

    Luv
    Lols x x

    SvarSlet
  6. An adorable card!
    Thanks for joining us at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    SvarSlet
  7. Very sweet!Thanks for playing with MelJen's this week:)

    SvarSlet