Data Protection and Privacy Policy

mandag den 6. januar 2014

Sidste 2013 julekort....

Jeg fandt sørme et julekort jeg ikke havde vist,
så der bliver lidt aktivitet her på en ellers grå og våd mandag.


Stemplet er fra LOTV, 'Igloo for two' hedder det.
jeg bruger det tit når jeg skal lave et kort i hu og hast.

Det er nok fordi sne og pingviner er nemme at ha' med at gøre,
og så selvfølgelig min forkærlighed for blå/grønne farver.
 
Jeg fandt ud af i sidste øjeblik at jeg manglede et par 
kort, for at have nok. Så der var brug for hurtige løsninger.
 
Men i år vil jeg ikke komme sådan afsted!
 Der skal laves et julekort om ugen eller fire pr måned, 
som det nu kommer til at passe.



Mønsterpapiret med masser af glitter er fra BoBunny.
Snefnug-remsen er lavet med en die fra Memory Box,
den er også lavet i papir som glitrer.

Genbrugsknap, bånd og en snefnug charm,
det var vist det hele ;)


Bagsiden er velkendt for jer som kommer her regelmæssigt;
en forenklet kopi af forsidens opsæt.

Med dette kort kommer jeg på 51 julekort lavet i 2013,
lidt pudsigt da jeg har sendt 52 hjemmelavede kort....


Udfordringer:

10 kommentarer:

  1. such a beautiful and cute card Dorte.

    gr karin

    SvarSlet
  2. Igen et sødt julekort - og med velkendt bagside. hihi.
    Jeg havde også vilde planer om at lave julekort i løbet af 2013. Det gik ikke så godt. Så nu prøver jeg igen i 2014.
    Et forsinket GODT NYTÅR til dig og dine.
    Knus Annette

    SvarSlet
  3. Beautiful card. Lovely colour and design . Thanks for joining us at Sweet Stampin' this week.
    Chris
    x

    SvarSlet
  4. Maybe the last but it sure is one of the prettiest! LOVE it hunny! hugs me x

    SvarSlet
  5. So lovely! Great design and colour. Thank you for joining us at Sweet Stampin'. Sammy-x

    SvarSlet
  6. Super cute design and image! Thanks for joining Creative Knockouts Challenge!

    SvarSlet
  7. Lovely card.
    Thanks for joining us at Hanna and Friends.
    Hugs stine

    SvarSlet
  8. Thanks for sharing your lovely creation at the first Challenge in 2014 at Sweet Stampin' and good luck with the challenge. Judy DT x

    SvarSlet
  9. Lovely!

    Thanks for joining us at Hanna and Friends.

    Andrea :-)

    SvarSlet
  10. Nydelig julekort og lekker bruk av dies!

    Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!

    Anne Lill - DT NSHK

    SvarSlet