Data Protection and Privacy Policy

lørdag den 7. juli 2012

Kort til Linda/Bertram.

Som nogle af jer ved er jeg med i en gruppe fra
Scrapsisters, som sender fødselsdagskort til hinanden.

En af pigerne, Linda, har desværre lige meldt sig ud,
men jeg syntes ikke hun skulle snydes for et kort af den grund.

Når livet går for stærkt er det vel netop
man har brug for extra opmærksomhed.



Så her er mit kort til Linda.

Ikke som mine sædvanlige kort, men det er sjovt at prøve noget andet.

Det er firkanter hvor to af hjørnene er rundet med en punch.
Papiret er fra 7 Gypsies.

Gratulerer stemplet er fra Kreativ Hobby.


Og bagsiden ser sådan ud.

Det ser ud til at blive en fin sommerlørdag.
Det glæder vi os over.

God week-end til jer.

Udfordringer:



6 kommentarer:

  1. fab card
    thanks for playing with us at paperplay this week
    hugs
    céline

    SvarSlet
  2. Elsker enkle kort, og dette designet er i mine øyne rett og slett råflott!

    SvarSlet
  3. what lovely cards dorte.

    greetings karin

    SvarSlet
  4. What a great color scheme for a male card Dorte!!

    SvarSlet
  5. Rigtig smukt og enkelt kort.
    Både dette og det forrige med sommerfuglene tillader jeg mig at gemme ideen til. De vil være perfekte til mine enkle kort /OSH kort.
    God søndag - i strålende solskin fra morgenstunden.

    SvarSlet
  6. WOW so gorgeous!! Thanks so much for playing along in our Happy Birthday Challenge at Paper Play this week:-)
    Hugs
    Karen
    xxxx

    SvarSlet