Data Protection and Privacy Policy

onsdag den 20. november 2013

Sort og hvidt, 1 og 2.

Inspireret af mit eget kort her, har jeg lavet to enkle 'kondolerer' kort.
 Jeg ved jo, at den dag man står og skal bruge et sådan kort,
 kan man være sikker på at hverken ideer 
eller motivationen er tilstede.


Kortene er en form for genbrug, da jeg har brugt den hvide
udstansningen fra det øverste kort på det nederste.

Teksten her er lavet på PC.


Kort nummer to er helt enkelt, en sort og hvid udstandset 
Prim Poppy- en die fra Memory Box-
og et tekststempel fra Hobbyboden.

Jeg har problemer med at knipse fotos for tiden,
dagene er ikke lyse nok- eller arbejdsdagen for lang ;)

Jeg skal nok snart ha gang i mit lystelt,
men synes nu bedre om at ta bilder uden.


Udfordringer:

7 kommentarer:

  1. these are gorgeous Dorte.

    gr karin

    SvarSlet
  2. Flotte kort og ja, det er nok en god idé at have lavet dem på forhånd.

    SvarSlet
  3. Rigtig fine kort - også som her til kondolancekort. En rigtig fin udgave.
    Jeg tror da bestemt det er din arbejdsdag der er for lang.......hihi. Men lyset er såmænd heller ikke for godt midt på dagen.

    SvarSlet
  4. Wow, Dorte, these cards are beautiful. Luv, Wilma

    SvarSlet
  5. A gorgeous and elegant card. Thanks so much for sharing your talent with us at Totally Papercrafts.

    SvarSlet
  6. A beautiful card. Very stylish and elegant. Thanks for joining us at ATSC, Marlies

    SvarSlet
  7. Åhhh, disse var så lekre Dorte!
    Nydelig bruk av dies, og så elegante de ble ♥
    Klem, Maya

    SvarSlet