Data Protection and Privacy Policy

søndag den 17. december 2017

En serie hvide julekort.

Der er langt mellem mine bloginglæg, men nu er jeg klar
med nogle kort igen. Julekort naturligvis!

Disse kort var de første som blev sendt afsted, de er til nogle af de
herlige personer jeg har mødt igennem kortverdenen.
 Kortene har samme mål og design, er enkle at lave og tar forhåbentlig
ikke skade af  en tur med posten.

Dien med de små huse er fra Memory Box.

 

På det første  er baggrunden lavet af vellum som
er embosset med en snefnug die fra Cuttlebug.

Eneste pynt er et stort snefnug som er lavet i glitter,
dien er fra Kort og Godt.
Teksten er et stempel fra LOTV.


Her har jeg brugt stort set de samme ting,
baggrunden er i blå 'metalpapir', derfor ikke så
let at få taget et ordentlig fotografi af.

I stedet for snefnug har jeg valgt en stjerne,
den er lavet med en die fra Memory Box.


Sidste kort har fået en baggrund lavet i noget håndlaver papir.
Her har jeg embosset teksten med hvid embossingpulver på vellum.
Det var egentlig min plan at gøre det på alle kort, men det var ikke
så nemt som jeg regnede med, så det blev til stemplede tekster.


Her alle tre kort, jeg synes selv bedst om det i midten.
Det blev i alt til 10 kort efter denne opskrift.

I skrivende stund er alle mine julekort sendt, nu er der bare 
en håndfuld tilbage som skal afleveres på døren.

De første kort er kommet i min postkasse og 
jeg sætter stor pris på alle son stadig 'gidder' at sende kort.
Det er så hyggeligt at være modtager!

Udfordringer:

14 kommentarer:

  1. Hi Dorte, I am the lucky owner of your white card and I love it. Thanks very much. Luv, Wilma

    SvarSlet
  2. WOW! These are all just beautiful Dorte!! What a fabulous design! Thanks so much for playing in our ‘White on White’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    SvarSlet
  3. Beautiful creations! I think my favorite is the 3rd one with the soft blue. They are all so pretty! Thanks for sharing with us at Tuesday Throwdown this week!

    SvarSlet
  4. Wonderful scenes. So glad you joined us at Die Cut Divas.

    SvarSlet
  5. Very nice cards - Thanks for sharing with us at EAC
    Hugs
    Andrea-Emmi41

    SvarSlet
  6. Beautiful white on white scene! Thank you for joining our challenge at Dies R Us!
    Diane DRU DT {Nellies Nest}

    SvarSlet
  7. Beautiful white on white card. Thanks for sharing it with us at Dies R Us Challenge Blog. We hope you will join us in future challenges.
    Kathy
    DRU DT

    SvarSlet
  8. These really are beautiful - simple yet extremely elegant. Thank you for entering the Crafty Calendar (It's Christmas) Challenge this month. Lots of luck and I hope we see you again soon. Hugs Sue Pxxx DT

    SvarSlet
  9. These are all SO beautiful Dorte. Love what you've done with this design. Thanks so much for sharing these cards with us at Southern Girls for our 'All That Glitters' challenge. Wishing you a wonderful Christmas and healthy, happy and fabulous New Year! Hugs, Wends xoxo SGC DT

    SvarSlet
  10. Gorgeous cards, love the design, very elegant. Thanks for joining in this months 'Christmas' challenge over at Crafty Calendar.
    Hugs
    Bev x

    SvarSlet
  11. So cute! Thanks for joining us at Crafty Sentiments this time! Anna Dt

    SvarSlet
  12. Hi they are all beautiful love the different backgrounds and perfect for your craft friends thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    SvarSlet
  13. Very pretty card designs! Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs.

    SvarSlet
  14. Lovely cards, well done! Thanks for joining us at The Sketchy Challenges.

    groetjes, Ellen

    SvarSlet