Data Protection and Privacy Policy

søndag den 24. april 2011

Konfirmationskort til ham III, jakkekort

Dagens konfirmationskort til ham er et jakkekort.
De tar sig godt ud synes jeg. Og ikke så vanskelige at lave.
Jeg har fulgt Mayas Tutorial, dog med en lidt anden skjortemodel
som jeg fandt hos Eva.

Her ser I kortet lukket, det holdes sammen med magneter.

Pengelomme inden i, vesten er lavet i papir fra Maja Design.
Slipseknuden er bundet som et rigtigt slips, øv dig et par gange og det blir fint.
Urlænken er en kæde der var på en mærkelap fra noget tøj.

Skjorten åbnes til siden, det gør at kraven kommer til at sidde bedre.
Og man slipper magneter.
Edward fra Magnolia med nogle visdomsord til konfirmanten,
Magistemplet er fra Stempelglede.

Helt enkelt bagpå, men jeg ville ha med mit "håndlavet af" stempel.

Udfordringer:
Redigeret 4 maj; jeg vandt udfordringen hos Stamp and Create med dette kort.
Gavekort på $25. Jippi!!


11 kommentarer:

  1. Råstilig skjortekort! Og så med ordentlig slipsknute da! Kult. Veldig smart med åpning på siden på skjorten og.
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlet
  2. Fabulous and unusual card with so many layers. Thanks for joining us at Bearlymine, good luck with the challenge. with hugs Shirleyxxxx

    SvarSlet
  3. Denne var lekker! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlet
  4. Hi hun
    oh wow what a fabulous design, i luv it,beautiful detail on the waistcoat, lovely image & design, hope you had lovely weekend, sue,x

    SvarSlet
  5. gorgeous card, sweetie and I love the image you have used….. Thanks for joining us at Bearly Mine.....

    Hugs
    Judith

    SvarSlet
  6. Wow, gorgeous card. Your deesign is awesome!!
    Thanks for joining us at CCC this week and good luck!
    Hugs
    Agnieszka

    SvarSlet
  7. WOW! Fabulous card! Thank you for joining us at Meljen's Designs for our Masculine Challenge!  Hope to see you again next week!

    ~ Di, Meljen's DT Member

    SvarSlet
  8. Smukt. Og her var jo lige svaret på hvad kort jeg skal have med til min nevøs konfirmation om 14 dage......Tak for link. - og ikke et ord på min blog om det, for den unge mand læser med...
    Skal nok lægge det ud efter dagen.

    SvarSlet
  9. WHATEVER! This is freaking amazing! So many great layers and hidden treasures (Edwin being one of them). This is stunning! Learn me how pls!

    SvarSlet
  10. Wow, så flott!! Noen år siden jeg laget kort av denne typen selv - de er råfine til gutte-konfirmant! :)

    Jeg håper du hadde en flott påske! Varmere vær der sør iallfall, enn hva vi hadde påsken her nord i år. Men vi skal ikke klage - det ble tros alt bedre enn hva værmeldingen sa... ;)

    Klemmer, Hege

    SvarSlet
  11. hej dorte! sååå häftigt, riktigt fräckt. hoppas påsken din varit underbar. tack också för att du ville vara med o leka hos creative card crue. kram

    SvarSlet