Data Protection and Privacy Policy

søndag den 3. april 2011

Konfirmationskort til ham I.

Årets første maskuline konfirmantskort er færdig. Jeg skal lave et par stykker til, jeg tror det bliver mere eller mindre samme opskrift.

Stempeltryk uden farvelægning er ikke ofte jeg bruger. Disse boots er fra Papirgleder.
Jeg havde først trykket op på akvarelark, som jeg plejer. Men trykket blev ikke fint og skarpt. Jeg kom da på at jeg kunne prøve at trykke på Letraset ark, dem jeg bruger når jeg alt for sjældent farver med mine Prisma Colour blyanter. Perfekt tryk !
Mønsterpapiret er Mama-Razzi fra BoBunny.

Magistemplet her er fra Stempelglede.
Det tror jeg kommer på alle mine konfirmationskort i år.
Jeg har punchet en revne til at stikke et pengesedler ned i.
Kantpunchen er fra EK.

Enkel bagside.

Jeg har brugt Domi's sketch fra ugens udfordring hos Simon Says Stamp.

Udfordringer:

Redigeret 8 april: Jeg vandt udfordringen hos Creative Inspiration og kom på Top 3 hos TotallyPaperCrafts.

12 kommentarer:

  1. Hello a wonderful job.
    A stunning design.
    Thanks, for joining us at The Sisterhood of Crafters.
    **Karla

    SvarSlet
  2. Herlig maskulint konfirmant-kort!

    Håper din helg har vært fin og at du får ei god uke! Ble ferdig med to DT kort i dag. Må vel ile inn i DT-bloggen og dele noen bilder snart.

    Klem, Hege

    SvarSlet
  3. Hi ya hun
    fabulous card, great image for the boys, fab papers & design, thank you for joining us at Totally Papercrafts this week, hope to see you next time, sue,x

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare flot. Mage til maskulint konfirmationskort skal man da lede efter længe.
    Skønne papirer.

    SvarSlet
  5. gorgeous card, love your image!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
    Happy Crafting, Debxx

    SvarSlet
  6. Fabulous card Dot, great image and just perfect for a man.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp for Domi's sketch challenge :)
    hugs Mandy xx

    SvarSlet
  7. Great colors! I love the shoes image too!

    Thanks so much for sharing your work with us at the Simon Says Stamp Challenge!!!

    -Sarah

    SvarSlet
  8. Brilliant male card hun, thanks for joining us at Creative Inspirations this week.
    Shell xx

    SvarSlet
  9. Beautiful masculine card, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/03/april-kit-preview-day.html

    SvarSlet
  10. Wonderful masculine card. Love that stamp and love your color combination. Thanks so much for playing along with us in the Sisterhood of Crafters.

    SvarSlet
  11. oh this is super! A wonderful layout and stamp! Perfectly put together!

    SvarSlet
  12. Gorgeous card Dorte :-) The image is fabulous and the papers and design are perfect :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp and Totally Papercrafts Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    SvarSlet