Data Protection and Privacy Policy

søndag den 29. august 2010

Dåbskort

Jeg har lavet et dåbskort på bestilling. Og det skulle være i babyblå farver. Papiret med skyer er "Little Sprout" fra Fancy Pants og det ternede hedder ikke noget! Det er købt i en malerbutik!

Den søde bamse er fra Whipper Snapper, malet med distress. Alle kanter har fået lidt distress. Sutteflasken og de punchede hjerter har fået et lag med Glossy Accent. Teksten er skrevet på PC og manipuleret lidt for at få G'en lige der jeg ville.

Et nærbillede af babybjørnen. Han har fået udklipstrøje på.

Kortet er vel det man kalder clean and simple.
Jeg har brugt skitsen fra Paper Sundaes. Den opfordrede ikke til så meget spræl. Det passede mig helt fint.

Bag som for, og min blogadresse på stemplet.
Indvendig er der plads til et foto af dåbsbarnet på den ene side og en hilsen på den anden.

Udfordringer:

4 kommentarer:

  1. what a cute card..lovely image too. Thanks for joining us at Paper sundaes this week.

    Fi

    SvarSlet
  2. Vilket underbart kort, supergulligt! Det kommer att uppskattas av mottagaren. Tack för att du är med oss på Papertake Weekly denna veckan :)

    SvarSlet
  3. Dorte this is gorgeous hunny, beautiful colour, thanks for joining us at tpc. Joey.x

    SvarSlet
  4. Beautiful, adorable card.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    SvarSlet