Data Protection and Privacy Policy

lørdag den 3. december 2016

Endelig luft under vingerne.

Det går ikke så godt med mine julekort, jeg er håbløst bagefter!
Målet var et kort ca hver uge og nu er vi i uge 48.
Og jeg er klar med 35 kort. Øv!


Men her er et til. Og denne gang er det ikke med et House Mouse motiv.

Nej det er med 'Flying Angle Tilda' fra Magnolia. Der er længe siden jeg sidst
gav henne luft under vingerne! Baggrunden er embosset med
en masse ønsker om en glædelig jul.


Tilda her fået glitter på vingerne og Frantage rundt sig- og lidt på sig. 
Det var et lille uheld!

 Til dette kort fik jeg også brugt lidt rester af noget mønsterpapir fra Maja Design.


Udfordringer:

7 kommentarer:

  1. Kjempe fint Dorte! Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Kort´O´Mania. DT Veronique

    SvarSlet
  2. Very cute card. Love it. Thanks for playing along Simon Says Stamp Anything Goes Challenge. Gayatri xx

    SvarSlet
  3. So pretty!!! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    SvarSlet
  4. Sweet Tilda, love it! Your card is super cute! Thanks so much for playing along with the Fab 'n' Funky girls for our 'Christmas' challenge. We're so glad you did. Hugs, Wends xoxo Fab 'n' Funky DT

    SvarSlet
  5. Adorable! Thanks for joining us at Magnolia-licious!

    SvarSlet
  6. Nydelig julekort!
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping sin juleutfordring, ønsker deg ei fin jul!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlet