Data Protection and Privacy Policy

lørdag den 8. marts 2014

Ugens julekort.

Et af mine mål på den kreative front er at lave et julekort om ugen.
Og allerede her i uge 10 er jeg af forskellige grunde bagefter.

Vi er ved at få bygget på huset, og det medfører en
del ekstra arbejde og en hel del rod og omrokeringer!

Det gode ved det er at jeg har fået samlet mine scrapting
på sammme etage og faktisk i samme rum- stuen.

Så kan I jo gætte på hvordan stuen/spisebordet ser ud, hi hi.


Når jeg farvelægger motiver har jeg i den sidste tid begyndt at male to samtidig;
det sker jo ret som det er at jeg får malet noget som ikke er helt fint.

Så her er makkeren fra dette projekt, jeg kunne jo lige så godt bruge ham.
Pindsvinstemplet er fra Penny Black og hedder 'Snow Joy'.

Ingen mønsterpapir, kun en baggrund der er lavet med en Cuttlebug embossingfolder.

Lidt pynt må jo til, så det blev twine og en snemand-charm.

Helt enkelt og til billigste portosats hos Posten.



Ufordringer:


God lørdag, nu skal jeg igang med 'Operation Konfirmation'. 
Det er vel på tide at få indbydelserne ud når dagen er 10 maj.

Jeg jobber også med et par sangskjulere i al hemmelighed, er der nogen af jer der 
har tips til hvordan en Panduro box kan laves til en lagkagesangskjuler??

I morgen blogger jeg de flotte fødselsdagskort jeg fik for
en uges tid siden og I får også se gaven fra Dorte til Dorte!


13 kommentarer:

  1. What a beautiful card! Just loved the charm you used to complete the nice layout. Thanks for joining us at Christmas Inspirations challenges. I hope you will play with us along the year. Good luck!

    SvarSlet
  2. This is SUPER cute! LOVE the image and the wonderful clean feel of the design! Fabulous holiday card! HUGS and have a wonderful weekend! :) Mynn xx

    PS: I'd love for you to visit me at my blog (On a Stampage)--I have blog candy I'm giving away! :)

    SvarSlet
  3. gorgeous card Dorte....love the round shapes togther with the big snowball...enjoy your weekend!
    xxx Margreet

    SvarSlet
  4. A flying visit, but had to stop by as your card is gorgeous hun! Hugs xx

    SvarSlet
  5. cute and a great looking card Dorte.

    gr karin

    SvarSlet
  6. Hvor er det sødt og en fin detalje med det lille sølv vedhæng

    God søndag til dig

    SvarSlet
  7. Oh my Dot!
    Look at him... so cute, and a lovely design!
    HUGS!

    SvarSlet
  8. ah bless he s adorable hun ty for sharing with us at Completely Christmas - very good luck x

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  10. Thank you so much for entering our Completely Christmas challenge 2 with your lovely card - we hope we'll see you again soon, Hazel, DT - you could also enter this into my CHNC challenge extra for March - I'd love to see it there too. x

    SvarSlet
  11. A brilliant creation! Thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

    SvarSlet
  12. You could also enter this design over at Suzy Bee's Bloomin Challenge Buttons or Bows
    Hugs Suzy B xx
    http://suzypantssmarty.blogspot.co.uk/

    SvarSlet
  13. Super cute hunny I LOVE this cute PB hedgy! and the fab embossing too! Thanks for joining in with our challenge at As You Like It,
    hugs Samantha :0)

    SvarSlet