Data Protection and Privacy Policy

tirsdag den 11. marts 2014

Fødselsdagskort og en gave...

Jeg havde fødselsdag for ikke så længe siden, og var så heldig at
modtage mange flotte kort fra scrapvenner i ind- og udland.

Her kommer de i tilfældig rækkefølge.

Fra Wilma


 Fra Annette


Fra Jane- som endnu ikke har blog! 
Jeg var bare nødt til at vise hvad der stod inden i.


Fra Aka



 
Fra Randi


Fra  Eva



Fra Rysse


Fra Hanne



Bare for at være sikker på at jeg fik noget scrap-relateret, tog jeg sagen i egen
hånd og bestilte den her, en e-Bosser fra mig til mig!


Jeg købte hos Gitte i Hobbyboden og sparede en god
del i forhold til norske priser i scrapbutikker.

1595,- dkr for Special Edition og fri fragt.






Jeg har desværre ikke prøvet den endnu, jeg er håbløst bagefter med det meste!

Fik dog inbydelser til konfirmationen i maj gjort færdig og sendt i dag.
Det gjorde godt.










4 kommentarer:

  1. Wow, Dorte, you had a lot of birthday cards and that e-bosser looks great! Have fun with it. xx Wilma

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen og sikke skønne kort og en lækker gave du fik ;-)

    God dag til dig

    SvarSlet
  3. what beautiful cards for you Birthday Dorte, congratulations.
    And what a great present a E-bosser.
    let me know how you find it.

    gr karin

    SvarSlet
  4. Fab designed cards and what an amazing present!!! Me wants one too! :)

    SvarSlet