Data Protection and Privacy Policy

onsdag den 12. marts 2014

Endnu et julekort

Jeg har vist nævnt at jeg er bagefter med det meste,
også med mine julekort.

 

 Under en oprydning var jeg så heldig at finde dette færdigmalede
motiv fra Meljen's Design, 'Happy Little Gnome' hedder det.

Det passede rigtig fint til dette design som jeg har stjålet
hos Patti- tusind tak for den gode ide.

'Christmas' er lavet med en die fra Simon Says Stamp.
Et lille tips; husk dobbeltklæbende tape på papiret
før du kører dien igennem din Cuttlebug.

Det kommer ikke til at se pænt ud hvis du limer.
Tro mig, jeg har prøvet!


Strimlerne er stjernepapir fra julen, men man kunne med fordel
 også bruge washi tape eller diverse rester.

Den embossede baggrund er lavet med en folder fra Sizzex.

Der er kommer glitter på hjerterne.


Udfordringer:


7 kommentarer:

  1. super sweet and a beautiful card Dorte.

    gr karin

    SvarSlet
  2. lovely card with a fab coloured image!
    xxx Margreet

    SvarSlet
  3. Eine tolle Karte mit einem supersüßen Motiv. Toll gemacht. Danke für Deine Teilnahme bei CSAYL. LG Jenny

    SvarSlet
  4. lovely card!! your image is cute!
    thanks for joining us at CSAYL!

    SvarSlet
  5. Very cute! A great CAS card and I love that "Christmas" die. Thanks for playing with CSAYL.

    SvarSlet
  6. Sweet card--love the image and the colors!

    Thanks for joining us at the Christmas Stampin’ All Year Long Challenge this week. Good Luck! We hope to see you join us in future challenges too.
    Barb—DT

    SvarSlet
  7. This is so darn CUTE! That Christmas cut is perfect and soooo neat!

    SvarSlet