Data Protection and Privacy Policy

lørdag den 14. september 2013

Mit første My-Besties kort.

Endelig er jeg færdig med mit første kort med et My-Besties motiv.

Det er fødselsdagskort til vores store niece i Oslo 
som bliver 16 år senere i september.


Matchet op mod mine favourit mønsterpapirer i min yndlingsfarve,
 kan udgangspunktet blive bedre?

Jeg er nødt til at indse; at farvelægge My-Besties er ikke
aftenarbejde for gamle damer!

Det var ikke let at holde sig indenfor stregerne.
Dette søde motiv hedder 'Geeky Gertie'


Jeg blev såden passe tilfreds med resultetet, og husk 'øvelse gør mester!'

Mønsterpapiret er 'Fika' fra Maja Design.

Blomster og perler er fra mine gemmer.
Sommerfuglene punchet med en MS punch,
og den flotte kant er lavet med min nye die fra Marianne Design



Enkel bagside i dag.





Jeg har brugt sketchen fra Sunday Sketch & Stamp som udgangspunkt.


Udfordringer:



8 kommentarer:

  1. You colored it perfectly my friend!
    Haha, old lady :){ that was with the help of google translate!} I also struggle working in the evening... glasses on or off!
    This is so cute, your work always such a pleasure to watch!

    SvarSlet
  2. Super card Dorte, great take on the sketch. Thanks for joining us this week @ Sunday Sketch & Stamp.
    Happy Crafting
    Carole xXx

    SvarSlet
  3. Ååå kortet ditt er kjempenydelig Dorte! Herlig fargelagt, og flott fargevalg!

    Takk for at du deltar i denne utfordring hos My Besties Norge
    Vi ønsker deg lykke til – og håper du blir med oss flere ganger!

    klem fra
    Eva Gro
    DT medlem hos My Besties Norge

    SvarSlet
  4. Fab card, love the colours ! :)
    Thanks for joining us at Sunday Sketch and Stamp x

    SvarSlet
  5. it's very beautiful Dorte.

    greetings karin

    SvarSlet
  6. Super sødt kort og det stempelmotiv er da bare cute. Ikke mindst at det er i lilla farver. I love lilac!!

    SvarSlet
  7. Herlig kort!

    Takk for at du deltar på utfordringen hos Cherish This!

    :-)
    Hege

    SvarSlet
  8. Kjempefint kort!
    Takk for at du deltar inne hos oss i Cheris This!
    Merete

    SvarSlet