Data Protection and Privacy Policy

lørdag den 3. november 2012

Vi der bor i igloo!

Julekort kan man aldrig få nok af, så her er et mere til samlingen.
 Et af dem -uden blomster- som sagtens kan sendes i posten!



Motivet er fra LOTV og hedder 'Igloo for Two'.
Jeg har malet med Distress reinkere som jeg næsten altid gør.

Papiret er fra Papirdesign, jeg tror det er fra 2011.


Jeg har brugt massed af Stickles på som sne.


For første gang er denne die i brug, den er fra Memory Box.
Der er limet lidt bling på her og der.

Jeg har lavet den i papir med glitter på,
jeg synes det ser godt ud, men den skal igennem
Cuttlebuggen et par gange før den er skåret ud.


Det er, som I ser, et Easel kort jeg har lavet, men nu ser jeg 
at jeg har glemt at tænke på et sted til at skrive en hilsen...

Hmmm, nu er gode råd dyre!

Kortet når det står op, dien langs nederste kant er også fra Memory Box.
Tekststemplet er fra LOTV.


Jeg har brugt sketch #61 fra oktober 2011 udfordringen hos Papertake Weekly Challenge.


Udfordringer:

12 kommentarer:

  1. So beautiful and lovely Dorte...have a fab weekend!
    xxx Margreet

    SvarSlet
  2. so cute and very beautiful card Dorte,

    greetings karin

    SvarSlet
  3. Meget sødt julekort. Tak for dit bidrag til udfordringen på card and scrap.
    DT Sanne

    SvarSlet
  4. Gorgeous card Dorte :-) such a cute image and the papers and details are fab,,, I LOVE the border die cut ,, sooo pretty :-)

    thanks for joining us on the Papertake Weekly and Lili's Little Fairies Challenges :-)
    luv
    Lols x x x

    SvarSlet
  5. Skikkelig nydelig :)
    Tusen takk for at du deltar på utfoprdringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlet
  6. Flot easel vinterkort ! 1000 tak for din deltagelse på Card and scrap...
    Knus DT Hjørdis :0)

    SvarSlet
  7. Adorable!! I love it! Thanks so much for joining us at Papertake Weekly!
    hugs, Sharon

    SvarSlet
  8. Totally gorgeous Christmas card :)
    Very sweet image and beautifully coloured.
    Love the use if the dies too.

    Big hugs
    Elaine xx

    SvarSlet
  9. This is lovely Dorte. I love the image and the snowflake dies.
    Annette
    xx

    SvarSlet
  10. This is gorgeous sweetie thanks for playing at CI this time hugs Rebekah xx

    SvarSlet
  11. A fantastic creation hun! Thanks for joining us this week at Wednesday's Creative Inspirations! xxx

    SvarSlet
  12. Dette kortet var nydelig! Herlig stempelmptiv. Men dessverre kan vi ikke godkjenne to bretter, da det skal være MER enn to... Håper du blir med oss en annen gang!
    ~Karen Elise~ DT Nordsalten Hobbyklubb

    SvarSlet