Data Protection and Privacy Policy

tirsdag den 6. november 2012

Til en stor søster.

Jeg har en kær søster der fylder år i dag, og siden
 jeg var lidt sent ude med at få det postlagt
- det skulle lige foreviges først- 
er det passende at blogge kortet på dagen.
 Så kan jeg tipse hende om at se det her,
hvis postkassen er tom!

Så først og fremmest , 
stort klem Søs og tillykke med dagen!

Jeg skal ikke skrive noget om hvor gammel
du bliver, men du er jo min storesøster....



Til et kort på denne årstid synes jeg det var passende at bruge
dette hÄngler stempel. Det er gammelt, men ikke så 'slidt',
 hvis I forstår hvad jeg mener!

Mine stempler fra hÂnglar og stÂnglar er på et
 vis gået lidt i glemmebogen.


Mønsterpapirene er fra Maja Design, 'Skogspromenad', købt på 
min lokale hobbybutik- Hobbyhimmelen.

Jeg købte tre ark til at lave dette kort:  'En efterårsfødselsdag'
men har nu klaret at lave tre kort i alt, og der er vist til et kort til.

Mine søstre i Danmark hjælper mig ofte med praktiske
ting, derfor er tekststemplet fra LOTV meget passende.

Hegnet er lavet med en die fra Leane Creatief, jeg var så
heldig at vinde den med dette kort i en udfordring hos Kortgleder.


Og bag enhver kvinde ståe en mand, eller er det omvendt.
Her har makker hÄnglar stemplet fået lov til at komme med,
sådan lidt i baggrunden! 


Her er han lidt mere med.
Sød ikke sandt?


Ikke de store overraskelser her, vel?


Udfordringer:

16 kommentarer:

  1. so cute and very beautiful card Dorte.

    greetings karin

    SvarSlet
  2. Beautiful Dot... I love that fence and your finishing is fabulous!

    SvarSlet
  3. årh jo super sød og tillykke med søster

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint og gennemført... passer så fint med motivet til det regnvejr vi har nu for tiden. Ha en god dag

    SvarSlet
  5. Dette var et flott kort Dorte. Liker godt designet med gjerde, gress og lag på lag. Nydelige høstfarger og flott dekorert på alle sider som alltid. Tusen takk for at du deltar hos Incy Wincy og Top Tip Tuesday og lykke til!! Håper du blir med oss igjen på mandag og tirsdag den 20 for nye utfordringer. Klem Bettina

    SvarSlet
  6. Sødt kort. Jeg kan godt lide at din bagside er som forsiden. Tillykke med søsteren uden alder =D

    SvarSlet
  7. Tillykke med søsteren. Hun får sa et dejligt kort - og hvor er det flot, at du pynter både forside, indeni og bagside :)

    SvarSlet
  8. Tillykke med din søster. Jeg kan jo godt regne ud at hun ikke er helt ung...., da jeg kender din alder..hihi.
    Og hun er heldig at modtage dette søde kort. Rigtig efterårsstemning. Og synd du ikke slider lidt mere på det stempel ! Hvorfor egentlig ikke ?
    Sød ide med manden bag kvinden - og bagsiden var ikke den helt store overraskelse, men stadig flot og dit varemærke.
    God aften deroppe. Synd du er så langt væk fra familien - især på sådanne dage.

    SvarSlet
  9. What a sweet card Dorte, love your colored image, design and that little heart on her umbrella. :) Thanks for joining us at Top Tip Tuesday for our We're All Hearts challenge.

    Remember you can enter up to 3 projects and 3 tips. Good Luck!

    SvarSlet
  10. Åhh hvor er det bare lækkert..
    Du dygtig til at farvelægge..

    SvarSlet
  11. So cute! Thanks for joining us at Craft Punked this week.

    SvarSlet
  12. Fab Krafty card :) Thanks for playing along with us at CCC -Jane x

    SvarSlet
  13. This is lovely. Thank you for sharing with us at Incy Wincy Designs. And good luck.

    Caz xx IWD DT

    SvarSlet
  14. Gorgeous card Dorte love the images and I see a heart on the boy image too! tehehehhee!
    Great to see you at Top Tip Tuesday this time too! hugs Samantha :0)

    SvarSlet
  15. super cute!!! love everything!!!!thanks for playing with us at ABC Challenge
    hugs

    SvarSlet