Data Protection and Privacy Policy

søndag den 18. november 2012

En hÂnglar pige.

Dette fødselsdagskort er sent til en af mine super talentfulde
DT venner som lige har haft fødselsdag.
Stort klem og forsinket tillykke med dagen.

This Birthday card is send  to one of my super talented
 DT teamies who recently  celebrated her Birthday .

Big hugs and congrats to you.



Endnu engang mønsterpapir fra Maja Design,
jeg tror det er gået op for mange af jer
at det er et af mine favourit mærker.

Farverne er ikke så typiske for mig, men de hører årstiden til.

Stemplet er fra hÂnglar og stÂnglar, en svensk producent.
Jeg spekulerer på om stemplerne stadig kan købes,
det virker som om de har lagt ned.


Jeg har brugt samme opsæt som på dette kort.
 Jeg kunne vældig godt lide layoutet.

I stedet for et tekststempel med Tillykke,
har jeg valgt at bruge en embossingfolder med lykønskninger.

Bladene i forskellige efterårstoner er punchet ud.


Inden i kortet blev der plads til makkeren,
 og en stribe mønsterpapir.



Jeg vil tippe at bagsidens udseende ikke kommer som
den store overraskelse for jer der har været her før.


Udfordringer:

10 kommentarer:

  1. So beautiful, Dorte...and again your fab inside and backside!...you still know my birthday? LOL
    xxx Margreet

    SvarSlet
  2. Your colors and papers are GORGEOUS Dot!
    Love this card!

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt kort og god ide med de små blade forneden.

    SvarSlet
  4. beautiful card Dorte.

    greetings karin

    SvarSlet
  5. Lovely card Dorte love the inside and back too!
    Great to see you at Incy Wincy this week, hugs Samantha :0)

    SvarSlet
  6. This is a gorgeous card. Love the image and the embossing looks fab - in fact it is all so fab.
    Hugs Sharon. x

    SvarSlet
  7. Ualmideligt smukt efterårskort. Skønt papir (nej det var ingen overraskelse)og flot malet Tilda. Lækker skitse, som jeg lige gemmer...Tak.
    Og igen sååå gennemført fra først til sidst.
    God ny uge herfra.

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  9. Lovey card and great design, thanks for joining us at Forever Friends. xx

    SvarSlet
  10. Lovely card, I love the leaves. Thanks for joining us at Craft Punked this week!

    SvarSlet