Data Protection and Privacy Policy

søndag den 11. marts 2012

Lidt shopping....

Som opvarmning til den nye udfordring der er klar i morgen hos
House Mouse & Friends Monday Challenge,
fik jeg lyst til at vise to pakker som dumpede ned i min
postkasse i sidste uge.

Den første pakke kom fra Simon Says Stamp
en amerikansk netbutik hvorKoblingman kan få det meste. God service og hurtig levering.

En af mine 'Teamies' fra House Mouse teamet tipsede om at der
var -40% på mange af H&M stemplerne.

Inc porto betalte jeg $43,30 (ca 245 norske kr)
for de her 6 stempler.



Den anden pakke kom fra Joanna Sheen, en engelsk netbutik,
der altid har fri porto når man handler.

Her fik jeg høre at der var halv pris på nogle
udvalgte umonterede H&M stempler.

Jeg er tydligvis let at friste, for der gik ikke lang tid før
jeg trykkede 'send' på en ordre. ;)

Jeg lover jer at der kommer et til to kort
på bloggen med disse nye stempler i løbet af ugen.

Og jeg har været på IKEA for at købe endnu en
opbevaringskasse til mine House Mouse stempler!


Ha en god søndag.

5 kommentarer:

  1. Haha Dorte - det lader til at du har ojne for en go' "bargain" men med all den indkob skal der jo saa ogsaa findes opbevaring :).
    Glaeder mig til at se hvad du laver med disse stempler.

    Kram, Mette

    SvarSlet
  2. wow the postman can leave these stamps for me any day ~hope you have lots of fun playing with these sweet stamps!!
    vanessa xx

    SvarSlet
  3. Flotte nye stempler du har fått deg. Gikk visst litt fort i svingene på posten min, jeg bare kopierte fra dt posten til stamptacular for å være rask. Der står det fortsatt feil ute på utfordringsbloggen. Jeg har tipset om det både her og der, det er altså den 17 fristen er;) Takk for observasjonen. Klem Bettina

    SvarSlet
  4. Hi hun
    oh lots of gorgeous new stamps to play with hun, enjoy, sue,x

    SvarSlet
  5. ooh, Dorte, lots of new play things! Can't wait to see what you create with these little cuties. Hugs Sxx

    SvarSlet