Data Protection and Privacy Policy

torsdag den 23. juni 2011

.:Til en smart pige:.

Dette kort er lavet til en -på alle måder-smart pige!

Stemplet er fra Tickled Pink Stamps. Hun er da skøn!
Papirene er fra Maja Design, hvad ellers?
Denne gang ikke de lilla ark, men de blå.
Men jeg tror jeg tænkte lidt lilla da jeg farvede motivet.
Det burde gå i blåt. Men pyt,pyt.

Perlene er fra Kort og Godt. Den butik skal jeg besøge i næste uge!!

Bag motivet er der en kageserviet til pynt.
Der blev også plads til en tag.

Inden i tekststempel fra Kreativ Hobby og remser punchet med en
nyindkøbt Martha Stewart punch. Den er jeg rigtig glad for.

Bag som foran.

Jeg har brugt denne sketch fra Tickled Pink Challenges.

Udfordringer:



5 kommentarer:

  1. Det er godt nok et flot kort. Jeg elsker altså de papirer - også de blå. (Alt blåt er flåt)
    Flot opsætning og fin die/spellbinder, og den kageserviet gør det så fint.

    SvarSlet
  2. Så herlig og flott kort. Kjempefint motiv. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlet
  3. Hi hun
    a gorgeous card, awesome colouring, pretty papers & design, sue,x

    SvarSlet
  4. Pretty card I am loving those dollies xx

    SvarSlet
  5. Herlig kort med festlig motiv! :)
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
    ♥ Marianne

    SvarSlet