Data Protection and Privacy Policy

mandag den 16. maj 2011

Simen 13... nej 14 !

Jeg troede jeg var sluppet "Blogger"sygdommen, men opdagede pludselig at
jeg manglede et indlæg.
Så jeg prøver igen.!!
Håber Blogger opfører sig pænt nu.

En af drengene skulle til fødselsdag og manglede et kort.

Drengestemplet er fra Stamp-It. Fint til drengekort. Jeg har brugt det flere gange. Papirene er fra Basic Grey. Knappen også Basic Grey.

Han er da sej!

Indersiden med en pengelomme.
Jeg havde kortet færdig med "Simen 13 år" før jeg kom på at knægten blir 14!
Tiden flyver afsted.



Bagsiden med samme opsæt som foran.


Jeg har lavet kort efter denne sketch fra Sketch Saturday.



Udfordringer:

7 kommentarer:

  1. Great project !
    Thanks for commenting in my blog !
    ~Maria Elena~
    http://mariaelenaworld.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Fab card, thanks for sharing your creation with us at Crafty catz, x carol

    SvarSlet
  3. OMGosh super card, beautiful design and layout

    Thank you so much for joining us at Crafty Catz A Challenge Quote/ Sentiment,.

    Good Luck,
    Hugs Bridget Crafty Catz DT :0)x

    SvarSlet
  4. Oh this is a super card and fab layout and colour combo thank you for sharing with us at the crafty catz this week hugs linda x

    SvarSlet
  5. This is an adorable card hun! Thanks for joining in with our challenge of decorating the inside of your cards over at Creative Inspirations Wednesday's Challenge Blog! xxx

    SvarSlet
  6. Hi hun fabulous card inside & out, fab image, great design, sue,x

    SvarSlet
  7. Kjempekult guttekort du har lagat! Stilig stempel og fine papirer!
    Tusen takk for att du deltar hos scrappekammaret!

    SvarSlet