Data Protection and Privacy Policy

tirsdag den 31. august 2010

R for Rudolph.

Jeg har haft det rigtig sjovt i formiddag. Se hvad jeg har lavet. Er han ikke bare flot?
Desværre er ideen ikke min egen.


ABC Christmas Challenge har denne gang R for Rudolph. Det er jo fint. Problemet var bare at jeg ikke havde et passende stempel. Deltage ville jeg; jeg har sat mig for at jeg vil være med på ABC resten af året. På en desperat blogrunde kom jeg over denne ide. Jeg synes bare den er fantastisk.


Nemt er det også, hvis man bare har tingene i hus. Jeg var nødt til at ha en hurtig tur til Hobbyhimmelen, der var ikke mere brunt Bazzill igen på mit "lager"
Derefter var der kun tilbage at lave cirkler i passende farver og størrelser. Distresse kanter og lime.


Tekststemplet kan jeg ikke huske hvor kommer fra. Det stribede bånd er fra Brugsen.

Chokoladen er egentlig ikke en af mine favoritter, men den har en passende størrelse! Det passede godt at den var rød på toppen.

Jeg er selvfølgelig nødt til at ha mit stempel på bagsiden.

Jeg skal lave flere af disse, det er helt sikkert. Det kunne være en sjov ting at gi bort når man egentlig ikke skal gi noget.

Siden ideen er stjålet vil jeg ikke deltage i nogen udfordringer med den. Linker den bare til ABC Christmas Challenge for at si at jeg fandt en udvej. Lidt synd da, der var flere udfordringer som havde temaet "Christmas i August"

Ha en fin dag, nu vil jeg hygge mig med det nye Magnolia Ink .

3 kommentarer:

  1. Det er tydeligt, at du har haft det sjovt i formiddags. hihi. Og hvor er han sød, ham Rudolf.

    SvarSlet
  2. This is fab Dorte - what a great way to wrap the candy bar!
    Thanks for joining us at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    SvarSlet
  3. te ehheheee!! BRILLIANT hunny I love it an I think its AWesome! lovely! yum! thanks for joining us on the ABC Christmas Challenge, hugs Samantha :0)

    SvarSlet