Data Protection and Privacy Policy

torsdag den 24. juni 2010

Willow.

Det er måske lidt stort at kalde det et bestillingskort, men jeg er blevet spurgt om jeg kunne lave et par kort til èn. Det er jo bare en fornøjelse. Jeg har fået helt frie hænder hvad angår farver og motiv.


Det resulterede i dette motiv fra Whiff of Joy. "Willow with hot chocolate" som det hedder. Det er et tryk jeg har fået af en god ven. Tror jeg skal tigge mig til nogle flere, for Willow er ordentlig sød. Hun er malet med distress.

Jeg har fulgt skitsen fra The Pixie Cottage ganske slavisk.
Bånd og blomster fra Kort og Godt og pynteperler fra gemmerne. Teksten er skrevet ud fra PC.


Bagsiden ligner til forveksling bagsider jeg har lavet før. Men det er der snart en slut på. Jeg bestilte i går nogle personlige stempler hos Scrapmagasinet. De kommer om ca to uger, jeg glæder mig.
Dagens udfordringer (-udover dem der forekommer i hjemmet når tre drenge får sommerferie)
Kan I ha en god aften !

14 kommentarer:

  1. Lækkert kort og skønt baggrundspapir.

    SvarSlet
  2. Lovely card, super sweet image and I love the papers!
    Thanks for playing in The Pixie Cottage :)

    SvarSlet
  3. Superflot kort. Dejlig farver - og ualmindeligt lækkert papir. - perfekt !
    God ferie med drengene....nyd det.

    SvarSlet
  4. oh love this image,fab papers on this too
    many thanks for playing at the pixie cottage this week,hope to see you again,soon love hugs cheryl xxxxx

    SvarSlet
  5. Such a cute card. I love the image that you have used.

    Thanks for playing with us at Hanna & Friends.
    Hugs,
    vanni

    SvarSlet
  6. Just love the image, and the design paper. A wonderful take on this weeks sketch. Thank you for taking the time to participate in this weeks Pixie Cottage Challenge.
    Hugs
    Tanya

    SvarSlet
  7. Wonderful car, i love it.

    Thank's for joining hanna&friends this week.

    Hugs Manu

    SvarSlet
  8. So wonderful!!!! I love it!!!

    Thanks for joining us at Hanna and Friends this week.

    Xoxo
    Nicole

    SvarSlet
  9. What a beautiful card both inside and out!!! Thanks for joining us at The Pixie Cottage!
    hugs
    Risa:)

    SvarSlet
  10. Oh Hun this is just so sweet love your colouring and the paper choice, thanks for joining WOJ Challenge
    Hugs Jacqui xx

    SvarSlet
  11. Such a wonderful card. Everything fits perfectly!

    Thanks for joining us at Hanna & Friends. Good luck!

    Hugs, Kiki

    SvarSlet
  12. Love this image it's just so girly and fab little easel card too. Thanks for joining us at creative craft challenges

    SvarSlet
  13. Gorgeous card! beautiful colouring and details! thanks for joining us at WOJ, hugs, Jane xx

    SvarSlet