Data Protection and Privacy Policy

torsdag den 10. juni 2010

Prismacolor pencils.

Jeg fik lyst til at vise jer disse Prismacolors som jeg købte for en stund siden.
Jeg snuste længe på ebay, men syntes det var lidt skummelt at skulle handle der for første gang.
Tilsidst fandt jeg dem hos InkyWings Motivstämpler. En svensk butik som jeg har bestilt fra flere gange. God service og helt OK priser. Jeg valgte et sæt med 72 stk og føler det dækker mit behov.


Se så mange flotte farver æsken indeholder. Jeg søgte på nettet for at finde "how to" og fandt denne hos Marit. Der står hvad du behøver og en god beskrivelse af hvordan man gør.
Jeg synes ikke helt jeg har fået styr på det endnu. Men det er vel som med det meste; der skal øvelse til.



Tja; alt for nu her fra sofaen, hvor jeg sidder med benet højt. Det bliver til nogle heftige blogrunder. Så ikke bli forundret, om du får besøg af mig. Hvis du kommer her, læg gerne en kommentar til mig. Jeg synes det er hyggelig læsning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar